Crida a projecte 7ª ed. Miradors de l’Horta: Fins al 8/5

28/04/26
Crida a projecte 7ª ed. Miradors de l’Horta: Fins al 8/5

‘Generació conscient, connectant amb la terra’ és el lema que articula la setena edició del festival de disseny, sostenibilitat i cultura Miradors de l’Horta, que se celebrarà el mes d’octubre.

Un any més, l’ADCV: Associació de Professionals del Disseny de la Comunitat Valenciana és partner estratègic d’aquesta cita promoguda per Turisme Carraixet amb els ajuntaments de la zona, gestionant la crida a projecte per a la creació de les instal·lacions efímeres que són emblema i contenidor de les principals activitats i propostes d’aquest esdeveniment.

Professionals, estudis, empreses i escoles interessades a participar poden accedir a les bases completes, ací. Termini de propostes: FINS AL 8 DE MAIG.

En aquesta setena edició, el festival comptarà amb tres obres creades per professionals del disseny i l’arquitectura i sis per estudiants de diferents escoles i universitats.

Configuraran un circuit d’obres efímeres que creixeran en l’horta per a formar un recorregut en el qual promouran reflexions, activitats i col·loquis, amb l’objectiu de posar en el focus el desenvolupament sostenible, la sobirania alimentària i la relació entre els territoris agrícola i urbà.

Enguany, les obres professionals rebran una dotació econòmica de 10.000€ + IVA, augmentant, així, el pressupost respecte a la passada edició. A més, hi haurà una bossa econòmica extra per als qui participen des d’altres territoris, fora de la Comunitat Valenciana, en concepte de transport o dietes.

Una setena edició nova i renovada on l’horta continua sent la protagonista i on els municipis d’Alfara del Patriarca, Bonrepòs i Mirambell, Foios i Vinalesa continuen apostant per un festival únic i referent que mostra les bondats paisatgístiques, culturals i d’estil de vida que se segueixen a l’Horta del Carraixet.