01/10. #40ADCV: ‘Altavoz edició Feria Hábitat: El disseny valencià presa la paraula’

El disseny valencià torna a pujar a l’escenari amb una nova edició d’Altavoz, un dels formats més representatius de la història de l’ADCV: Associació de Professionals del Disseny de la Comunitat Valenciana. Aquesta sessió se celebrarà en el marc del saló de talents emergents de disseny Nude, en Feriaa Hábitat València, i reunirà estudis de disseny i empreses associades que compten amb projectes o productes en aquesta gran cita internacional del sector.
Altaveu va nàixer com un espai àgil, directe i inspirador en el qual, en només tres minuts, es comparteixen processos i resultats de disseny de manera oberta i pròxima. En aquesta edició els projectes protagonistes seran referents de l’aliança entre disseny i empresa en l’àmbit de l’hàbitat, evidenciant com el disseny contribueix a la competitivitat empresarial i a la millora de la vida de les persones.

L'edició especial d'Altavoz en Feria Hábitat València comptarà amb tretze professionals i estudis de disseny referents, que parlaran sobre els processos creatius de projectes concrets
Comptarem amb la participació de tretze referents del disseny de la Comunitat Valenciana:
- Héctor Serrano, Premio Nacional de Diseño.
- Vicent Martínez.
- Arnau Reyna.
- EstudiHac.
- Nacho Timón Diseño Industrial.
- Yonoh.
- Odosdesign.
- Made Studio.
- Manolo Durán.
- Juanico.
- Santiago Sevillano.
- Estiu.
- Héctor Montes.
Serà, a més, una oportunitat per a generar connexió entre professionals del disseny, de l’hàbitat i visitants d’altres sectors vinculats.
Altavoz, activitat del programa del 40 aniversari de l’ADCV, compta amb el patrocini de Caixa Popular i Mundo Gráfico, el suport de València Innovation Capital (Ajuntament de València) i Feria València. Forma part del mes del disseny a València al costat del València Design Fest, Feria Hábitat València + Tèxtil Hogar, Abierto Valencia de LaVAC i els nous Premis DIN del CDICV.